|
Post by Lyvyan Wood of the Shire on Feb 4, 2003 19:49:41 GMT 1
Ik normaal ook niet. Maar als het zo door gaat zullen jullie waarschijnlijk binnen een maand ofzo een rouwmailtje krijgen met de vraag of jullie op mijn begrafenis willen komen. Ik moet echt maar eens een weekje ofzo thuis blijven als ik het einde van de maand wil halen. Ik voel me alleen maar slechter worden en zelfs lezen zit er dus niet in. Ik hoop dat het alleen maar aan het weer ligt want ik wil het toch eindelijk eens uitkrijgen...
Frodo
|
|
|
Post by Órelindë Lúinwë on Feb 4, 2003 19:55:32 GMT 1
owja, vervelend voor je!! Das echt niet leuk... ik ben nooit echt heel erg ziek, behalve dus deze week... echt zwaar irri voor je!! kussiezz, Goldie PS: dat irri is geen msn woord, ik zeg het ook altijd, irri!!
|
|
|
Post by Lyvyan Wood of the Shire on Feb 4, 2003 20:02:46 GMT 1
Bedankt. En ik weet dat dat irri geen MSN-woord is. Gebruik ik ook wel eens. Niet zo heel vaak mar soms gebruik ik het toch.
Frodo
|
|
|
Post by Órelindë Lúinwë on Feb 4, 2003 20:12:58 GMT 1
ik gebruik het ook niet zo vaak, alleen als ik iets 'irri' vind kussiezz, Goldie
|
|
Boromir
Hobbit
"It is a gift. A gift to the foes of Mordor! Why not use this ring?"
|
Post by Boromir on Feb 8, 2003 13:37:07 GMT 1
Ik gebruik het ook wel eens. Maar meestal schrijf ik het gewoon voluit. Maar dat boeit niet. Veel beterschap Frodo!
Boromir
|
|
|
Post by Lyvyan Wood of the Shire on Feb 23, 2003 20:24:43 GMT 1
Bedankt. Het is nu weer helemaal goed. Ik ben weer helemaal beter en gisteren was er weer een film met Elijah op tv en ben ik dus weer helemaal heppie!
Frodo
|
|
|
Post by Órelindë Lúinwë on Feb 28, 2003 13:08:20 GMT 1
ja, ik heb die film gemist... ik kijk bijna nooit in de gids, me moeder wel, ze zei het net toen het afgelopen was...:/ Ik heb deel drie woensdag uitgelezen!! Maar daar zeg ik nu niets meer over, want anders verklap ik nog wat. Alleen ik vond het een beetje een typisch einde hebben... maar ja, dat heb je soms. kussiezz, Goldie
|
|
|
Post by Lyvyan Wood of the Shire on Feb 28, 2003 19:10:02 GMT 1
Ik heb het eerste boek nu eindelijk uit!!! Nu de rest nog!
Frodo
|
|
|
Post by Órelindë Lúinwë on Mar 1, 2003 11:11:31 GMT 1
succes dan maar hè... kussiezz, Goldie
|
|
|
Post by Legolas on Mar 5, 2003 18:21:53 GMT 1
En Frodo, hoe ver ben je nu??? Hopelijk kunnen we bijna beginnen, ik sta op springen.
Legsie
|
|
|
Post by Lyvyan Wood of the Shire on Mar 5, 2003 20:25:21 GMT 1
Weet ik niet. Ergens halverwege hoofdstuk II geloof ik. Dis lees nog maar ff verder in de Silmarillion of zoiets. Want dat duurt nog wel een tijdje.
Frodo
|
|
|
Post by Legolas on Mar 6, 2003 11:46:04 GMT 1
Dat ben ik aan het doen. Ik heb zelfs mijn Gameboy te voorschijn gehaald, omdat ik me anders verveel. Niet dat dat erg is, dat ding moest ook nog eens gebruikt worden, maar dan nog... Go Frodo, Go Frodo...
Legsie
|
|
|
Post by Lord-Legolas on Mar 7, 2003 9:40:07 GMT 1
Ik heb de boeken 1x gelezen en ik vind het laatste deel het leukst. Das spannend en het gaat wat sneller. Deel 1 gaat vreselijk langzaam en daar kan ik niet tegen...
|
|
|
Post by Legolas on Mar 7, 2003 11:55:08 GMT 1
Ik heb de boeken 1x gelezen en ik vind het laatste deel het leukst. Das spannend en het gaat wat sneller. Deel 1 gaat vreselijk langzaam en daar kan ik niet tegen... Ik vind dat juist leuk, al die uitleg en zo, zonder uitleg snap je er namelijk niks van. Legsie
|
|
|
Post by Lyvyan Wood of the Shire on Mar 7, 2003 14:53:55 GMT 1
Ja, maar daardoor kan het ook behoorlijk saai worden en dat vind ik ook niet zo leuk.
Frodo
|
|